zondag 23 januari 2011

Gepresenteerd en wel!



Hier is het dan, mijn nieuwe boek 'Sokkenthee en chocola', gepresenteerd en wel. Het was de eerste keer dat ik eruit voorlas, en dat was natuurlijk spannend. Zal men - kinderen én volwassenen - geboeid blijven luisteren of ontstaat er een onrustig geschuifel?
HET GING GOED, zoals mag blijken uit de foto hier rechtsboven!

Heel veel chocola cadeau gekregen! Heerlijk, maar niet zo handig voor een verslaafde, die haar snoepneigingen eindelijk min of meer onder controle had. Volgende 8+-boek gaat 'onderbroekenkoek en wortelslaatjes' heten.

Ik zou graag willen zeggen dat het nog lang onrustig bleef in de Stoeldraaierstraat, maar dat was niet zo. Het duurde tot vijf uur en toen moest ik hup, alweer weg, naar de volgende activiteit.

.

2 opmerkingen:

  1. Wat is Sokkenthee en chocola een lekker boek! Het heeft alles: een leuke hoofdpersoon, een mooi verhaal en geweldige illustraties, (vooral op pagina 9). Alle groep 6 leerlingen zouden dit boek kado moeten krijgen bij wijze van beloning voor het zomerrapport, of zomaar voor de vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Verdorie! Ik ben zó lang mijn blog ontrouw geweest dat ik deze leuke reactie nu pas zie!

    BeantwoordenVerwijderen