maandag 15 maart 2010

Mooie dag

Gisteren in Rotterdam geweest met mijn 'oude' schrijfgroep. Altijd ontzettend leuk, vrolijk, inspirerend en hartverwarmend, die bijeenkomsten. En nuttig, want ik kreeg goede feedback op een verhaal dat ik net heb geschreven.
We kwamen erachter dat we elkaar dit jaar tien jaar kennen! Help, tien jaar al! In september 2000 begonnen we met ons klasje 'Kinderboeken schrijven', bij Scriptplus. Hoeveel papier zouden we de wereld ondertussen hebben gekost, dat wil zeggen: al onze boeken, met al hun oplagen, tesamen? Ahum. Maar het is het waard! Vind ik!
Er ontstonden nieuwe plannen, voor nóg meer boeken. Ook iets van ons samen.
Hm, misschien moeten we bij voorbaat maar vast een paar bomen planten, want het wordt vast heel goed.

Hier zie je 'ons': Ben Slingenberg, Mariken Jongman, Niki Smit, Jacobina Kunnen en Maaike Fluitsma.
Heerlijke dag. Ik wieg nog wat na op de golfjes.

.

3 opmerkingen:

  1. Was inderdaad weer LEUK en GEWELDIG en INSPIREREND en GEZELLIG!
    Moeten we er zeker inhouden!

    PS.
    Waar kan ik alvast een boompje planten?

    Groetjes Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wieg ook na op de golfjes, wat een fijn clubje hebben we toch!! Hoofd zit vol nieuwe ideeen en glimlachjes! Veel zin in ons project!! X Niki

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super, zo'n schrijfgroep! De boeken in de maak die we besproken hebben, liggen over een tijdje in boekwinkels en biebs. Leuk hoor!
    Bomen planten als compensatie voor onze ongebreidelde papierconsumptie. Goed idee. Maar vooral, opdragen aan mensen die bijvoorbeeld veel voor onze schrijfontwikkeling betekend hebben.
    Psstt. Wanneer kun je eigenlijk het beste bomen planten...?

    BeantwoordenVerwijderen