zondag 29 augustus 2010

Uitmarkt diepteinterview

Met Klaas Lintermans op de Uitmarkt in Amsterdam, gisteren, in de Kinderboekensalon, tijdens een diepteinterview over Kiek.


Niemand kent mijn boek beter dan ik, natuurlijk. Toch? Eh... ik wist niet eens op alle vragen een antwoord. Heel gek. Je zou van minder de trillebibbers krijgen.
Toch kijk ik op deze foto nog tamelijk relaxed. Het was ook heel leuk, hoor.
Met dank aan medekinderboekenschrijver Ellen Stoop - die na mij aan de mooie beurt was voor voorlezen en een interview - voor het nemen van de foto's.
Ik zag ook nog Jaap Robben en Benjamin Leroy, die spannend vertelden over hun boek 'De zuurtjes.' Nog niet gelezen, maar dat ga ik zeker doen. Prachtige illustraties!

Naschrift: het duurde even voordat ik begreep dat het niet zo gek is, dat ik niet alle kennis over 'Kiek' paraat had. Ik zat ondergedompeld in de laatste fase van een nieuw boek. Al het andere wordt in zo'n geval tijdelijk wazig.
.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten